Sada je: 22 stu 2017, 23:12.

Vremenska zona: UTC + 01:00




 Stranica: 1/2. [ 24 post(ov)a ]  Stranica 1, 2  Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: kontrola leta
PostPostano: 23 tra 2008, 22:31 

Pridružen/a: 06 pro 2007, 17:12
Postovi: 6
Pitanje : Dali netko slučajno zna, hoće li naš fakultet poduzeti išta u vezi zapošljavanja kontrolora. Ispada da studenti koji izgube puno svog dragocjenog vremena studirajući i polažući ispite na kraju ne mogu raditi sa svojom diplomom, nego moraju ići na testiranja, pa zatim u Njemačku da bi mogli raditi.
Ispada da hrvatske zdravstvene institucije koje obavljaju lječničke preglede ne obavljaju svoj posao dovoljno kvalitetno, također ispada da samo obrazovanje na fakultetu nije kvalitetno, onda se pitam zašto te institucije uopće i dalje rade ako ne zadovoljavaju uvijetima. Još jedna stvar je ta da studenti koji su završili ili još uvijek studiraju kad odu na testiranja u startu imaju 3 boda manje na simulatorima iz razloga što su već upoznati s njima. Zanima me ako možda netko zna da li se išta poduzima u vezi toga.


Offline
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: 25 tra 2008, 12:24 
Avatar

Pridružen/a: 27 lis 2005, 11:12
Postovi: 28
Lokacija: ZAGREB
Iskreno sumnjam da će fakultet nešto poduzeti,i da uopće može nešto poduzeti!Neznam postoji li uopće sličan sistem školovanja igdje u svijetu?Ista je stvar i sa civilnim pilotima.Po JAR-u fakultet ne bi smio niti mogao biti FTO pa ipak je.MIslim da imamo priliku gledati tipičnu priću iz Hrvatske,nešto se osnuje državnom lovom i onda postane privatno(niš novo na našem faksu).Kako možemo očekivati da išta funkcionira kad nismo u stanju osnovati Agenciju za zračni promet koja bi ajde možda nešto pomaknula po tim pitanjima!Došli ameri u inspekciju,kad ih nije infarkt roknuo kakvo su stanje našli!Danas tri osobe u ministarstvu jednu rečenicu iz JAR-a tumače na tri načina,i kak da se onda išta napravi kad ti zapravo nitko nezna reć točnu stopostotnu informaciju,po čemu se ravnat kako postupat ?VElika je to santa leda koje je KL samo dio,i teško ga je gledati zasebno od cijelokupne stvari!

Btw generacija koja je upisala KL kad i ja aeropromet-NITKO od njih nije niti prismrdio poslu za koji su se školovali,dovoljno govori o stvari!


Offline
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: 25 tra 2008, 17:30 

Pridružen/a: 07 stu 2006, 17:07
Postovi: 194
nazalost tako je. Kad pogledamo zastio studiramo kakti aeropromet ispada da smo na faksu samo da dobjemo diplomu ( i oni pokupe pare) a poslje toga. Ha ko ti je kriv sta nisi u nekoj stranci, pa se ne uglavinjas u jednu od nekih firmi( prek veze normalno). Za KL mislim da je isti slucaj. Ljudi zavrse KL i kazu da su zavrsili visu uzaludnu. A ovo sto se tice amera koji su po FAR-u pa nam dijele pljuske sto se tice vodjenja zrakoplovstva u HRV, mislim da govori za sebe u kkavoj smo banani. A da ne govorim da ce se KL jos malo pa odvijat prek Eurocontrol-a i to iz Austrije. Pa ce i pare za prelet prek Hrvatske na taj nacin ici u austriju, tj eurocontrol, a sta onda bi nasi kontrolori trebali radit ( a nis preusmjerit ih u druge kadrove, al koje) ?.


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: kontrola leta
PostPostano: 25 tra 2008, 17:36 
Avatar

Pridružen/a: 26 lis 2005, 18:14
Postovi: 228
Lokacija: Negdje u Kumovskoj Slami
KL je napisao/la:
Pitanje : Dali netko slučajno zna, hoće li naš fakultet poduzeti išta u vezi zapošljavanja kontrolora. Ispada da studenti koji izgube puno svog dragocjenog vremena studirajući i polažući ispite na kraju ne mogu raditi sa svojom diplomom, nego moraju ići na testiranja, pa zatim u Njemačku da bi mogli raditi.
Ispada da hrvatske zdravstvene institucije koje obavljaju lječničke preglede ne obavljaju svoj posao dovoljno kvalitetno, također ispada da samo obrazovanje na fakultetu nije kvalitetno, onda se pitam zašto te institucije uopće i dalje rade ako ne zadovoljavaju uvijetima. Još jedna stvar je ta da studenti koji su završili ili još uvijek studiraju kad odu na testiranja u startu imaju 3 boda manje na simulatorima iz razloga što su već upoznati s njima. Zanima me ako možda netko zna da li se išta poduzima u vezi toga.

Fakultet nit zapošljava kontrolore niti ima ikakve veze sa Hrv. kontrolom zračne plovidbe koja zapošljava. To što postoji smjer KL je jedna velika bezvezarija isto kao i smjer civilni pilot uz potporu države. . Da bi bio kontrolor ne treba ti taj smjer već specijalizirano školovanje od par mjeseci pa prema tome na natječaj se može javiti bilo tko tko je završio recimo promet i ne vidm ijedan razlog zašto bi studenti KL-a tu imali prednost. NAžalost takva je stvarnost.


Offline
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: 25 tra 2008, 18:02 
Avatar

Pridružen/a: 27 lis 2005, 11:12
Postovi: 28
Lokacija: ZAGREB
U pravu si jarac nažalost nikakve prednosti nemaju(osim titule koja je osobna satisfakcija) niti bi je trebali imati,isto kao što recimo civilni pilot s fpz-a nema nikakvu prednost u zapošljavanju naspram onoga koji je svoje dozvole stekao negdje drugdje!Po mojim nekim shvačanjima PROMETNIH ZNANOSTI sve osim aeroprometnog smijera treba ili odvojiti od faksa ili premijestiti na neki drugi faks!Aeronautika ima po meni puno više doticajnih točaka sa FSB-om nego s FPZ-om no možda sam u krivu i idem malo u off topic!Jedino se kaj se ne slažem s tobom jarac je da bezvezarija smijer civilni pilot uz potporu države,bezvezarija je i onaj bez potpore.Kaj će faks još otvorit autoškolu i tečajeve za voditelje čamaca pa će netko bit ing. neznam čega,te sve stvari po meni trba odvojit od faksa kako bi one mogle funkcionirati bolje i normalnije!


@ Mack
Kaj se svejedno ne plača korištenje našeg zračnog prostora,bilo da ga se kontrolira iz Beča ili Lisabona?Kolko kužim problematiku(ne pretjerano puno :oops: ) plača se prelet!


Offline
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: 26 tra 2008, 19:33 

Pridružen/a: 06 pro 2007, 17:12
Postovi: 6
DEČKI MA SVE JE TO OK KAJ VI KAŽETE, EUROCONTROL VEĆ KONTROLIRA ZRAČNI PROSTOR JER ONI PROVODE NATJEČAJE, ZNAČI POSTAVLJAJU SVOJE LJUDE. ŽALOSNO JE TO ŠTO SE NA NATJEČAJ PRIJAVLJUJU LJUDI KOJI SU ZAVRŠILI SAMO SREDNJU ŠKOLU I U STARTU IMAJU TRI BODA PREDNOSTI NA SIMULATORIMA. PA BAR NAS JOŠ I TU NE BI TREBALI ZAKIDAT, AL PRAVO KAŽETE SAMO JOŠ JEDNA POZNATA HRVATSKA PRIČA, NAOPAKO KO I SVE DRUGO KOD NAS. PUNO HVALA

NADAM SE SAMO DA ĆE I KOD NAS NEKI LJUDI VIŠE DOĆI K PAMETI PA SE MALO POKRENU.


Offline
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: 27 tra 2008, 11:56 
Avatar

Pridružen/a: 26 lis 2005, 18:14
Postovi: 228
Lokacija: Negdje u Kumovskoj Slami
Citat:
!Po mojim nekim shvačanjima PROMETNIH ZNANOSTI sve osim aeroprometnog smijera treba ili odvojiti od faksa ili premijestiti na neki drugi faks!Aeronautika ima po meni puno više doticajnih točaka sa FSB-om nego s FPZ-om no možda sam u krivu i idem malo u off topic!

Na FSB-u imaš smjer zrakoplovstvo. FSB je inženjerski faks u pravom smislu riječi pa aeronautika ne bi tamo spadala.

Citat:
Jedino se kaj se ne slažem s tobom jarac je da bezvezarija smijer civilni pilot uz potporu države,bezvezarija je i onaj bez potpore.Kaj će faks još otvorit autoškolu i tečajeve za voditelje čamaca pa će netko bit ing. neznam čega,te sve stvari po meni trba odvojit od faksa kako bi one mogle funkcionirati bolje i normalnije!

Zašto je prvi dio bezvezarija a drugi nije? Prvi dio nema smisla jer studenti završavaju faks sa frozen ATPL i PPl dozvolom i za to ne trebaju ni kune platiti. Da li s tim mogu negdje raditi. Ne. Da li s tim SMIJU negdje raditi? Opet ne. Ne smiju ni panorame letit ako ćemo po zakonu. I koji je onda smisao toga? Vabiti studente sa mrvicama pa onda oni koji imaju love možda nastave za CPL jer nikakvi povoljni uvjeti od strane države i faksa nisu osigurani. Jer boli njih briga za to. Kakva nam je civilna zrak. uprava, takav je i program na faksu.


Offline
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: 27 tra 2008, 16:40 
Avatar

Pridružen/a: 27 lis 2005, 11:12
Postovi: 28
Lokacija: ZAGREB
Znam da ima smijer zrakoplovstvo.


Ja za oba slučaja kažem da su bezvezarija sa i bez potpore države!
Niko tebe frende moji ne vabi ti od početka znaš da ti za cpl treba određena količina novca , ne upišeš faks pa ti neko uleti odjednom -e ovo dalje moraš plačat.Znaš od početka u kaj si se upustio!


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Pitanje
PostPostano: 15 kol 2008, 15:01 
Avatar

Pridružen/a: 12 srp 2008, 19:35
Postovi: 6
Posao konrtolora je izuzetno stresan,odgovoran i težak.Zanimanje za studij također nije preveliko.Ove se godine prima 15 kontrolora na Fpz,prijavilo se samo 16 ljudi.Ne vjerujem da je ta 16-torka naupućena u probleme sa zapošljavanjem itd...Na kraju krajeva,plaća ne mora ovisit o završenom studiju,a ni posao takodjer,pa sam siguran da je tim kandidatima važan rad sa zrakoplovima,a ne plaća.Koliko god težak,odgovoran i stresan bio,posao konrolora može biti veliko zadovoljstvo.
U Hrvatskoj zračni promet raste, a rasti će sve više, to je sigurno.Kao i u željezničkom prometu,tako i u zračnom,Hrvatska naveliko zaostaje,ali to se polagano mijenja.
Iz izvora saznajem da se radi o benificiranom radnom stažu,tjedne satnice od 35 radnih sati.E,malih zračnih luka ima dosta kod nas i u susjednoj Sloveniji.Takodjer u oblasnoj kontroli u zg-u je zaposleno 273(tako nekako) radnika.Ako je zanimanja za taj posao tako malo(a i teško se kvalificirati i dobiti licencu),kako to da je uz takvu potražnju teško naći posao?
Molim nekog da mi odgovori.Hvala


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Ispravak
PostPostano: 15 kol 2008, 15:17 
Avatar

Pridružen/a: 12 srp 2008, 19:35
Postovi: 6
Evo točnijih informacija :
249 kontrolora zračnog prometa u Zagrebu i podružnicama u Puli, Rijeci, Dubrovniku, Splitu, Zadru, Osijeku i na Braču.
118 u Centru oblasne kontrole z.p. u Zg-u!

Ispričavam se za ranije navođenje krivih informacija!



_________________
"Ne srljajte kao guske u maglu" S.Radić
Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: Pitanje
PostPostano: 30 kol 2008, 14:45 

Pridružen/a: 19 ruj 2007, 19:47
Postovi: 48
911 je napisao/la:
Posao konrtolora je izuzetno stresan,odgovoran i težak.Zanimanje za studij također nije preveliko.Ove se godine prima 15 kontrolora na Fpz,prijavilo se samo 16 ljudi.Ne vjerujem da je ta 16-torka naupućena u probleme sa zapošljavanjem itd...Na kraju krajeva,plaća ne mora ovisit o završenom studiju,a ni posao takodjer,pa sam siguran da je tim kandidatima važan rad sa zrakoplovima,a ne plaća.Koliko god težak,odgovoran i stresan bio,posao konrolora može biti veliko zadovoljstvo.
U Hrvatskoj zračni promet raste, a rasti će sve više, to je sigurno.Kao i u željezničkom prometu,tako i u zračnom,Hrvatska naveliko zaostaje,ali to se polagano mijenja.
Iz izvora saznajem da se radi o benificiranom radnom stažu,tjedne satnice od 35 radnih sati.E,malih zračnih luka ima dosta kod nas i u susjednoj Sloveniji.Takodjer u oblasnoj kontroli u zg-u je zaposleno 273(tako nekako) radnika.Ako je zanimanja za taj posao tako malo(a i teško se kvalificirati i dobiti licencu),kako to da je uz takvu potražnju teško naći posao?
Molim nekog da mi odgovori.Hvala


otkud ti informacija da je tesko naci posao? Tesko je upasti na natjecaj(natjecaj je otprilike jednom godisnje za oblasnog i jednom za toranjskog) i poloziti licencu za kontrolora.. kuzis, ovaj fax ti nis ne znaci kod zaposlenja,jer s ovim fakultetom ti ne mozes raditi kao kontrolor.
dobis papiric i posalju te na taj natjecaj,ako padnes, snadji se druze jer nikad neces moci raditi kao kontrolor.. zato nebi nikom preporucila taj smjer na fakultetu..samo uzalud potrosen trud i godine, radije cekajte natjecaj i odmah vidis dal si za taj posao i dal to mozes.


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Hvala
PostPostano: 30 kol 2008, 20:08 
Avatar

Pridružen/a: 12 srp 2008, 19:35
Postovi: 6
E, Frajlica hvala.
Mislim, nije mi bilo bas jasno to u vezi natječaja, mislio sam da je fora u broju koji uzimaju, a onda sam na pregledu saznao da Njemci ruše na pregledu i one koji su rasturali na pregledu na Dubravi.
Veli mi žena gore na Zrakoplovnoj medicini da su šanse jaaako male da prođeš na tom njihovom pregledu za odlazak u Njemačku.
I da se apsolutno ne isplati studirat KL na Fpz-u, kad možeš otići na spec. tečaj od 3 mj. i onda na taj natječaj.Moguće je čak i sa završenom 3 godišnjom srednjom školom, onda kao tečaj traje 6 mj.
Praktički nisam trebo ispucat som kuna da saznam da nemam šanse...al sad sam bar na miru.

Kaj se tiče civilnih pilota to je katastrofa! Te cifre i to...nije normalno.Čujem iz prve ruke od najboljeg hrv. pilota da je to u staroj jugi išlo sve džabe...a dodatna doškolovanja financirale su aerokompanije osiguravajući si zaposlenike.
Piloti bi trebali biti strastveni zaljubljenici u avione, apsolutno zdravi i pametni.A ne sineki tajkuna koji misle bariti komade titulom pilota, a onda stradaju nevini putnici nakon glupih grašaka nekih napuhanaca.

Da barem živim na Aljasci,tamo ima po jedan avion na svakog četvrtog stanovnika, ludnica...
:lol:



_________________
"Ne srljajte kao guske u maglu" S.Radić
Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: Hvala
PostPostano: 31 kol 2008, 12:28 

Pridružen/a: 19 ruj 2007, 19:47
Postovi: 48
911 je napisao/la:
E, Frajlica hvala.
Mislim, nije mi bilo bas jasno to u vezi natječaja, mislio sam da je fora u broju koji uzimaju, a onda sam na pregledu saznao da Njemci ruše na pregledu i one koji su rasturali na pregledu na Dubravi.
Veli mi žena gore na Zrakoplovnoj medicini da su šanse jaaako male da prođeš na tom njihovom pregledu za odlazak u Njemačku.
I da se apsolutno ne isplati studirat KL na Fpz-u, kad možeš otići na spec. tečaj od 3 mj. i onda na taj natječaj.Moguće je čak i sa završenom 3 godišnjom srednjom školom, onda kao tečaj traje 6 mj.
Praktički nisam trebo ispucat som kuna da saznam da nemam šanse...al sad sam bar na miru.
:lol:


no prob, da je bar meni neko to rekao kad sam upisivala,haha
bezveze sam spusila godin..,ali ajde, upala sam nakraju na natjecaj(ni sama neznam kako),pa je meni sve dobro proslo i sad idem u njemacku. ali znam par kolega koji su zbog toga odustali od faxa jer stvarno nema smisla, ako to padnes gotovo.
btw- tecaj ti je za sve toranjske 6-8 mj, a za oblasne 10mj. (ne znam otkud teti ono o 3 mjeseca..)
sanse su male ali svakako se isplati probat, mislim nis ne placas,nemas sta izgubit! moj savjet ti je da se prijavis na natjecaj i vidis!


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Eh, super...
PostPostano: 31 kol 2008, 13:53 
Avatar

Pridružen/a: 12 srp 2008, 19:35
Postovi: 6
Eh, super...
Nego, da te jos nest pitam (ako ti nije problem odg.)
1. Znači, ako sam dobro shvatio, prijavim se na natječaj,veliš odlazim na taj njihov pregled besplatno?
Kak to? Mislim, zakaj se toliko plaća u Dubravi za tih par pregleda, a ovo je besplatno?

2. Ako se prođe natječaj, odlazi se u Njemaču na tečaj, a koliko se to plaća? Smještaj i ostalo koliko bi to otprilike koštalo za
tih 6-8 mjeseci?

3. Jel problem u lošem poznavanju njemačkog jezika, eng. mi je vredu, al njemački mi nije jača strana (nažalost, a sviđa mi se)
Znam da je eng. službeni jezik u cijeloj avijaciji, al ipak za život tamo,misliš da bi mogo bez njemačkog?

4. Kak izgleda taj tečaj tamo, mislim kako se za pola godine može toliko naučit, jel to kao nekakva specijalizacija
bez zamaranja ostalim napotrebnim predmetima, kao što nas zamaraju kod nas npr. na faksu?
Na kojem to principu funkcionira, mislim s čim bi se moglo usporediti?

Evo ja bi bio super sretan radeći na tornju, to mi je najbolje.Mislim, zanimljivije je kad sve pratiš i vizualno i tako.A i aerodrom mi je pola kilometra od kuće, tak da bi mi to bilo idealno.
A i bolje bi radio, ipak bi me bilo strah da mi 747 ne padne na kuću. :lol: (da,747 sigurno)

I na kraju,gdje je taj pregled kad se prijavim na natječaj?

Ps.
Čestitam na upadu...nadam se da ćeš sve proć .



_________________
"Ne srljajte kao guske u maglu" S.Radić
Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: Eh, super...
PostPostano: 31 kol 2008, 14:15 

Pridružen/a: 19 ruj 2007, 19:47
Postovi: 48
911 je napisao/la:
Eh, super...
Nego, da te jos nest pitam (ako ti nije problem odg.)
1. Znači, ako sam dobro shvatio, prijavim se na natječaj,veliš odlazim na taj njihov pregled besplatno?
Kak to? Mislim, zakaj se toliko plaća u Dubravi za tih par pregleda, a ovo je besplatno?
2. Ako se prođe natječaj, odlazi se u Njemaču na tečaj, a koliko se to plaća? Smještaj i ostalo koliko bi to otprilike koštalo za
tih 6-8 mjeseci?
3. Jel problem u lošem poznavanju njemačkog jezika, eng. mi je vredu, al njemački mi nije jača strana (nažalost, a sviđa mi se)
Znam da je eng. službeni jezik u cijeloj avijaciji, al ipak za život tamo,misliš da bi mogo bez njemačkog?
4. Kak izgleda taj tečaj tamo, mislim kako se za pola godine može toliko naučit, jel to kao nekakva specijalizacija
bez zamaranja ostalim napotrebnim predmetima, kao što nas zamaraju kod nas npr. na faksu?
Na kojem to principu funkcionira, mislim s čim bi se moglo usporediti?

znaci:
- natjecaj ti se objavljuje u novinama (mislim da je bio jutarnji list) i na netu cini mi se posao.hr
-posaljes prijavnicu sve kako tamo pise,s dokumentima koji se traze, dovoljna je SSS.
-onda te prvo pozovu na ispit engleskog jezika-stvarno su bile same osnove.. neznam,ako to ne prodjes nisi engleski u zivotu cuo.
nakon sto si prosao engleski salju te na psihotestove( nisu lagani kao na pregledu za fax, i traju malo vise od 4 sata, s tim da nije ukljucen pregled,
vec samo testiranja i onda ti tamo ubace jos malo engleskog recimo da je mrvicu tezi nego onaj prvi engleski,ali jos uvijek dosta lagan)
-ako prodjes psihotestove, ides na simulatore drugi dan
-i nakon simulatora si na intervjuu kod njemice i to je to. onda cekas dal ce te pozvati na lijecnicki
->sve ovo gore ti bude u zagrebu na plesu, ta testiranja.
I da, njemacki ti nije potreban, buduci da je sve tamo na engleskom(testovi, predavanja.. sve)
to se ne placa jer to placa ta agencija koja te zaposljava. u biti, ti ako prodjes nis ne placas.
u njemackoj ti je sve placeno. smjestaj,hrana.. nis si ne moras sam traziti, placati,oni se pobrinu za tebe :)
za predmete ti bas ne mogu reci-nisam jos isla,hah. ali koliko sam skuzila imas 3 mj teorije pa 3 mj simulatora, i sve je konkretnije nego tu kod nas na faxu.
nema okolisanja s nekom matematikom, fizikom... samo je caka ne smijes pasti na testu.. imas 2 sanse za svaki ispit, ako padnes-salju te doma
nadam se da sam ti pomogla ;)


Offline
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
 Stranica: 1/2. [ 24 post(ov)a ]  Stranica 1, 2  Sljedeća

Vremenska zona: UTC + 01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir: