Sada je: 26 lis 2014, 05:22.

Vremenska zona: UTC + 01:00

Stranica: 1/1. [ 4 post(ov)a ] 
Autor/ica Poruka
 Naslov: Studiranje vanredno
PostPostano: 15 ožu 2009, 22:46 

Pozdrav. Dali je moguce FPZ upisati vanredno, i kolika je mogucnost prolaska? Dali je tezak fax?
Radim, i sad bi upisao fax, pa se mislim

Naslov: Re: Studiranje vanredno
PostPostano: 16 ožu 2009, 13:38 

Može se upisati vanredno i nije baš težak za prolazit.
Samo, ja sam po starome pa ne znam kakva je situacija na bolonji!

PostPostano: 16 lip 2009, 19:24 

Bok, Poirot.
Ja sam izvanredna studentica i upisala sam fax po bolonjskom procesu u rujnu 2008.godine. Moguće je upisati vanredno, jednu godinu plaćaš 7370 kn. S obzirom da radiš, ne znam kako će ti odgovarati termini predavanja. Predavanja su četvrtkom i petkom od 16 do 20 h i subotom od 8 do 12 h ujutro. Rapored predavanja je takav da se sluša predmet po predmet,npr.matematika 1 se sluša 4 tjedna zaredom, pa se sluša elektrotehnika 3 tjedna zaredom. Kolokvija nema, osim iz engleskog i njemačkog jezika i osnova tehnologije prometa. Ispitni rokovi su u 2,4,6. i 9.mjesecu. Po bolonjskom procesu, potrebno je polaganjem pojedinih predmeta skupiti određeni broj tzv.ECTS bodova da bi bilo moguće upisati sljedeću godinu. Postoji mogućnost prebacivanja pojedinih ispita u sljedeću godinu, ali uz uvjet da imaš dovoljno skupljenih ECTS bodova iz prethodne godine. Nadam se da sam ti dala dosta potrebnih informacija. Ako te još šta zanima, slobodno mi se javi na mail: emilyrose2202@hotmail.com. Pozdrav :)

PostPostano: 17 lip 2009, 00:38 

jednamalaplava je napisao/la:
Bok, Poirot.